LET OP: WIJ DOEN GEEN GRATIS RETOURNEREN. Er zijn kosten aan verbonden.

Opbrengst
Is het mogelijk om mijn bestelling te retourneren? Ja, dit is mogelijk.

Als u niet tevreden bent met de artikelen die u heeft besteld, heeft u de mogelijkheid deze binnen 30 dagen na ontvangst te retourneren.

In dit geval moet de bestelling aan de volgende voorwaarden voldoen:

1. De bestelling bevat nog steeds alle juiste onderdelen, componenten en de verpakking is precies zo aangekomen als het product.
2. Bij normale omgang met het product is gebleken, breuk als gevolg van onzorgvuldige omgang is uitgesloten. 3. producten waarbij hygiëne belangrijk is, grondig zijn gereinigd voordat het retourproces begint.
4. Het product blijkt direct na ontvangst defect te zijn.
5. Wij zijn gerechtigd verzendkosten bij de klant in rekening te brengen.
6. Een retourzending wordt binnen 7 werkdagen verwerkt en indien aan de voorwaarden is voldaan, wordt de retourzending binnen deze termijn officieel erkend.

*Wij behouden ons het recht voor om geretourneerde artikelen te weigeren als we vermoeden dat de artikelen buiten onze schuld zijn gebruikt of beschadigd.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Als uw bestelling aan de bovenstaande voorwaarden voldoet, moet u het volgende doen om het retourproces te starten.
-Stuur een e-mail naar: info@separe.nl
-Zorg ervoor dat de e-mail het volgende bevat:

 

Bestellingsnummer
Reden van het retourverzoek
Foto van het product in geval van breuk Voornaam + achternaam van de klant Adres van de klant

Wij nemen dan contact met u op en geven u het retouradres.
Stuur de retourzending nooit naar de afzender, wij sturen u het juiste adres nadat u ons daarom heeft gevraagd. U, de klant, bent verantwoordelijk voor de verzendkosten voor het retourneren van het product.

STORNOBAU









De consument heeft een herroepingsrecht overeenkomstig de volgende bepaling indien de consument een natuurlijke persoon is die een rechtstransactie aangaat voor doeleinden die niet in overwegende mate verband houden met zijn of haar commerciële of beroepsactiviteit:

A. ANNULERINGSVOORWAARDEN
Herroepingsrecht
De herroepingstermijn bedraagt ​​14 dagen vanaf de dag waarop u of een door u genoemde derde, die niet de vervoerder is, de laatste goederen heeft ontvangen of aanvaard.

Omdat wij met een volledig geautomatiseerd systeem werken, worden bestellingen uitgevoerd zodra ze worden geplaatst. Daarom kunnen we het verzendproces niet onderbreken tot aan de levering, dus een terugbetaling is niet mogelijk na ontvangst van de goederen.

Om uw herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons Séparé door middel van een duidelijke verklaring (bijvoorbeeld per e-mail) op de hoogte stellen van uw beslissing de overeenkomst te herroepen. De herroeping is voltooid wanneer wij de goederen hebben ontvangen. De kosten voor het retourneren van de goederen zijn voor rekening van de koper.

 

Registreer voor zendingen die onderweg zijn

Omdat onze goederen vanuit Azië worden verzonden, kunnen er langere transittijden zijn waar wij geen controle over hebben. Indien de goederen al naar u onderweg zijn, is annuleren niet mogelijk. Wacht tot u de goederen heeft ontvangen en stuur deze vervolgens naar ons terug. Uiteraard kunt u ons vooraf op de hoogte stellen van uw annulering.

Om u een zo snel mogelijke retourzending te garanderen, vragen wij u ons een verzendbevestiging te sturen.

Gevolgen van intrekking
Als u zich terugtrekt uit deze overeenkomst, moeten wij alle betalingen die wij van u hebben ontvangen terugbetalen, met uitzondering van de bezorgkosten (met uitzondering van de extra kosten die voortvloeien uit het feit dat u een andere wijze van bezorging hebt gekozen dan de goedkoopste aangeboden standaardlevering door ons), onverwijld en uiterlijk binnen veertien dagen vanaf de dag waarop wij de kennisgeving van uw herroeping van dit contract en de ontvangst van de goederen ontvangen. Voor deze terugbetaling gebruiken wij hetzelfde betaalmiddel dat u bij de oorspronkelijke transactie heeft gebruikt, tenzij uitdrukkelijk anders met u is overeengekomen; in geen geval worden u voor deze terugbetaling kosten in rekening gebracht.

** ALLE RETOUREN WORDEN OP KOSTEN VAN DE KLANT NAAR ONS CENTRALE MAGAZIJN IN AZIË VERZONDEN.